Energiezuinig wonen hoeft niet moeilijk te zijn. Met enkele kleine ingrepen kan je vaak heel wat besparen. Dat is niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor je portemonnee.
De adviseur van Stekr staat je bij van a tot z. Zo kan je rekenen op heel wat diensten zoals een energiescan aan huis, infofiches, handige berekeningstools en advies op maat van jouw woning.
Procedure
Selecteer het thema waarover je vragen hebt en maak een afspraak:
- Energie
Voor al je vragen over energie besparen, je energiecontract of de wissel van energieleverancier, energetisch renoveren, Mijn Verbouwpremie en andere premies voor energiebesparende maatregelen. - Mijn VerbouwLening - eerst aanmelden
Door de grote vraag naar info over de Mijn VerbouwLening, kan je tijdelijk geen afspraak voor een lening aan het loket maken. We vragen om je eerst aan te melden, zodat een Stekr-adviseur (medewerker van Igemo) jouw dossier kan voorbereiden. Dit kan door een mailtje te sturen naar info@stekr.be of te bellen naar tel. 015 28 60 28.
Indien mogelijk, verzamel en bezorg je zelf vooraf documenten waarmee de Stekr-adviseur kan inschatten of je in aanmerking komt voor Mijn VerbouwLening en voor welk bedrag. Je vindt een overzicht van de nodige documenten op de website van Stekr. Heb je problemen bij het verzamelen van deze documenten, dan kan je hulp vragen aan de Stekr-adviseur.
Na je aanmelding en het doornemen van je documenten, zal de Stekr-adviseur je contacteren met het advies voor jouw specifieke situatie.
Wanneer je op het punt komt dat je de akte van de lening kan ondertekenen, zal je hiervoor uitgenodigd worden op het stadskantoor.
Je kan ook bij het woonloket van de stad Lier terecht voor vragen omtrent huren en verhuren, woonpremies, woningkwaliteit, leegstaande of verwaarloosde woningen, ....