Filters
Kaart
51.131462895475, 4.5619353767382
In het stadskantoor kan je allerhande diensten van de stad Lier terugvinden (omgeving, ruimtelijke planning, mobiliteit, burgerzaken, ondersteunende diensten,...).
Neem contact op met het klantencontactcentrum, zij zullen je indien nodig doorverbinden met het team dat je nodig hebt.
OPGELET! Het klantencontactcentrum is niet bereikbaar tussen 12.30 en 14 uur. Je kan het stadskantoor dan telefonisch dus niet contacteren, maar het onthaal is wel geopend (uitgezonderd op vrijdag).
Briefwisseling richten aan:
College van burgemeester en schepenen
Paradeplein 2 bus 1
2500 Lier
Loketten
De loketten (burgerzaken, ondernemen, stedenbouw, verkeer, milieu, wonen) zijn uitsluitend op afspraak. Zowel in het stadskantoor als in het gemeentehuis van Koningshooikt.
Maak een afspraak online, telefonisch (03 8000 300) of mondeling aan de onthaalbalie.
Voor het afhalen van een reeds aangevraagde reispas, een aangevraagd rijbewijs of een aangevraagd uittreksel uit het strafregister is geen afspraak nodig. Deze producten kan je zonder afspraak afhalen aan de onthaalbalie.
Onthaal en klantencontactcentrum
Hier kan je enkel terecht voor
- Algemene stadsinfo
- De aankoop van vuilniszakken
- Het ophalen van een aantal eerder aangevraagde documenten (rijbewijs, reispas, uittreksel strafregister, doorgangskaart)
- Meldingen, vragen en suggesties
Avondopening bij feestdagen
Indien maandag een feestdag is, zal die week een avondopening ingepland worden op dinsdag. Indien zowel maandag als dinsdag een feestdag zijn, komt er die week een avondopening op donderdag. Zo blijven we een wekelijkse avondopening voor de inwoners garanderen.
Voor 2024 betekent dit:
- maandag 1 januari (nieuwjaarsdag) en dinsdag 2 januari (tweede nieuwjaarsdag): avondopening op donderdag 4 januari
- maandag 1 april (Paasmaandag): avondopening op dinsdag 2 april
- maandag 20 mei (Pinkstermaandag): avondopening op dinsdag 21 mei
- maandag 11 november (Wapenstilstand): avondopening op dinsdag 12 november
Deze tabel geeft de piek- en daluren van het klantencontactcentrum weer.
De namiddagen zijn doorgaans rustigere beltijden. De voormiddagen, vooral kort na openingstijd, zijn onze piekmomenten.
Wil je niet te lang wachten voor we je telefonisch kunnen verder helpen? Dan bel je best na de middag.