Je kan bij alle loketten (burgerzaken, ondernemen, omgeving, verkeer, milieu, wonen) uitsluitend terecht op afspraak. Dit zowel in het stadskantoor als in het gemeentehuis van Koningshooikt.
Hoe een afspraak maken?
- Je kan een afspraak maximum 45 dagen op voorhand vastleggen.
- Je kan zowel via de website, telefonisch als mondeling een afspraak inplannen. Alle producten van de stad met meer info vind je terug in het thuisloket.
- Ondervind je problemen bij het online boeken van je afspraak? Kijk dan ook zeker je Java-instellingen eens na.
Opgelet: enkel de data die nog beschikbaar zijn, worden weergegeven. Zie je een bepaalde datum of uur er niet meer bij staan, dan wil dit zeggen dat dit moment al volzet is of dat het stadskantoor gesloten is.
Er zijn heel wat producten die online aangevraagd kunnen worden. In het thuisloket wordt dit duidelijk vermeld. Vul het formulier in en het wordt automatisch doorgestuurd. Je aanvraag wordt vervolgens behandeld en je krijgt een bericht voor het verdere verloop. Zo bespaar je tijd en een verplaatsing.
De dag van je afspraak
Je meldt je aan via de klantgeleidingszuil (ticketzuil) door op de knop 'stad' te drukken, dan ‘ik heb een afspraak’ te drukken en vervolgens je geboortedatum in te geven.
Let wel: wees steeds op tijd voor je afspraak. Wie te laat komt, zal een nieuwe afspraak moeten maken.
Spoedprocedure
Voor de aanvraag via de spoedprocedure van ondermeer een reispas of e-ID heb je geen afspraak nodig. Wie een spoedproduct nodig heeft, krijgt onmiddellijk een afspraak met zeer beperkte wachttijd.
Gemeentehuis Koningshooikt
In het gemeentehuis van Koningshooikt werken we ook uitsluitend op afspraak. Er worden uitsluitend producten van burgerzaken aangeboden.